Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Karty sportowe

Pracownicy, pracowniczki, doktoranci i doktorantki Uniwersytetu Warszawskiego mogą skorzystać z dwóch programów sportowych VanityStyle: FitProfit i FitSport. W zależności od programu, oferowane są m.in 8 wejść w miesiącu lub nielimitowany dostęp do obiektów sportowych; ponad 20 różnych dyscyplin sportowych, w tym taniec, fitness, pływanie, joga, sztuki walki, tenis, lodowisko, ścianka wspinaczkowa i wiele innych; dostęp do obiektów sportowych w całej Polsce; bezpłatny dostęp do strefy online z kartami sportowymi. Aby kupić kartę, należy:
1. zarejestrować się poprzez formularz na stronie VanityStyle, podając uniwersytecki adres e-mail.
2. sprawdzić pocztę i aktywować konto;
3. zalogować się i zamówić kartę. Płatności należy dokonać przez PayU;
4. kartę dostarczymy na wskazany przez Państwa adres indywidualny.

Zasady otrzymania kart i korzystania z nich:
1. Osobami uprawnionymi do uczestnictwa w programie sportowo-rekreacyjnym FitProfit i FitSport są pracownicy i doktoranci Uniwersytetu Warszawskiego oraz zgłoszone przez nich osoby towarzyszące, dzieci i seniorzy.
2. Rejestracja do platformy odbywa się poprzez platformę VanityStyle Sp. z o. o., wyłącznie przy rejestracji poprzez adres służbowy.
3. Pracownik/doktorant może zgłosić jedną osobę towarzyszącą/dzieci w dowolnej liczbie i dwie osoby na kartę senior.
4. Warunkiem wykupienia karty dla osób dodatkowych jest zakup karty dla pracownika/doktoranta.
5. Liczba kart jest nieograniczona; nabycie karty możliwe będzie w dowolnym czasie trwania umowy.
6. Możliwe są rezygnacje z korzystania z usług. W przypadku rezygnacji pracownik/doktorant nie dokonuje płatności na kolejny miesiąc. W przypadku ponownej aktywacji karty wystarczy opłacić kartę.
7. Zamówione karty zostaną dostarczone na wskazany adres indywidualny.
8. Wszystkie karty są imienne.

Płatności należy dokonać do 20. dnia każdego miesiąca, poprzedzającego ten, w którym abonament będzie aktywny. Brak dokonania wpłaty we wskazanym terminie oznacza wstrzymanie usługi do momentu kolejnej wpłaty.