Wzory dokumentów
1. Karta informacyjna – Rady Doktorantów
2. Wzór uchwały – Przewodniczący Rady Doktorantów Szkoły Doktorskiej
3. Wzór uchwały – Wiceprzewodniczący Rady Doktorantów Szkoły Doktorskiej
4. Wzór uchwały – Delegaci do Rady Samorządu Doktorantów UW
5. Wzór uchwały – Delegat do Rady Szkoły Doktorskiej
2. Wzór uchwały – Przewodniczący Rady Doktorantów Szkoły Doktorskiej
3. Wzór uchwały – Wiceprzewodniczący Rady Doktorantów Szkoły Doktorskiej
4. Wzór uchwały – Delegaci do Rady Samorządu Doktorantów UW
5. Wzór uchwały – Delegat do Rady Szkoły Doktorskiej
Przedstawiciele doktorantów w Komisjach Senackich UW, Radach Naukowych Dyscyplin oraz Radzie Naukowej Dziedzin
Sprawozdania przedstawicieli doktorantów w organach Samorządu Doktorantów UW
- Sprawozdanie należy złożyć nie później niż w terminie siedmiu dni od daty posiedzenia. Zob. Regulamin Samorządu Doktorantów – § 12, ust. 6 i 7.
- Sprawozdanie należy złożyć w Biurze Samorządu Doktorantów UW (ul. Krakowskie Przedmieście 24, pok. 110) w godzinach jego pracy lub przesyłając je na adres e-mail: doktoranci@samorzad.uw.edu.pl. Sprawozdanie złożone za pośrednictwem poczty e-mail może być podpisane: odręcznie (wówczas należy donieść oryginał do Biura w godzinach jego pracy) lub podpisem kwalifikowanym/profilem zaufanym/podpisem z e-dowodu (wówczas nie ma obowiązku składania wersji fizycznej).
Wzór sprawozdania – Rada Naukowa Dziedzin
Wzór sprawozdania – przedstawiciele doktorantów w Komisjach Senackich UW
Wzór sprawozdania – przedstawiciele doktorantów w Radach Naukowych Dyscyplin